Nog maar 5 daagjes! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Inge Davelaar - WaarBenJij.nu Nog maar 5 daagjes! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Inge Davelaar - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 daagjes!

Blijf op de hoogte en volg Inge

08 Augustus 2012 | Nederland, Arnhem

Het is bijna zover, over 5 dagen stijg ik op vanaf Brussel Airport en vlieg ik via Atlanta richting San Jose, de hoofdstad van Costa Rica.
Vanuit daar zal ik verder reizen naar het zuiden... De eerste 3 weken zullen we met zijn drieen gaan reizen, dan 3 weken een talencursus volgen en eind september zullen we naar Nicaragua vertrekken, waar we onze stage gaan lopen. Via deze blog hoop ik jullie wanneer ik daar tijd voor heb, de stroom niet is uitgevallen, het dorp niet onder water is gelopen en ik geen exotische ziektes heb, op de hoogte te houden van wat ik zoal beleef!

Liefs Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 02 Aug. 2012
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 6539

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Reizen en stage in Midden-Amerika

Landen bezocht: