Reizen en stage in Midden-Amerika - Reisverslagen van Inge Davelaar - WaarBenJij.nu Reizen en stage in Midden-Amerika - Reisverslagen van Inge Davelaar - WaarBenJij.nu

Reizen en stage in Midden-Amerika

De komende 5 maanden ga ik doorbrengen in Midden-Amerika. Ik ga hier eerst 3 weken reizen door Costa Rica en Panama, dan volg ik 3 weken een talencursus in Costa Rica en vervolgens zal ik op mijn echte bestemming aankomen, San Carlos Nicaragua. Hier zal ik 3,5 maand stage lopen voor mijn opleiding Sportmanagement en proberen de sportinfrastructuur te verbeteren. Ik hoop dat jullie met plezier mijn verhalen zullen lezen!

Recente Reisverslagen:

28 December 2012

De laatste loodjes wegen het zwaarst, nu vakantie!

26 November 2012

Stress en feest gaan hand in hand!

31 Oktober 2012

Otro otro vez Nicaragua!

05 Oktober 2012

Purral: Muy Muy Muy Bueno! Nicaragua: Da's wennen!

11 September 2012

Apart einde van de vakantie & een mooi begin...
Inge

Actief sinds 02 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6528

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2012 - 19 Januari 2013

Reizen en stage in Midden-Amerika

Landen bezocht: