Aangekomen in San Jose - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Inge Davelaar - WaarBenJij.nu Aangekomen in San Jose - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Inge Davelaar - WaarBenJij.nu

Aangekomen in San Jose

Blijf op de hoogte en volg Inge

14 Augustus 2012 | Nederland, Arnhem

Hallo mensen!

Hierbij mijn eerste berichtje vanuit Midden-Amerika, vanuit het backpackershostel in San Jose.
Na 13 augustus uit te zijn gezwaaid op Brussel zijn wij door de douane gegaan om het vl;iegtuig naar Atlanta te nemen. De douane vond ons erg verdachte meisjes en besloot ons dan ook hevig te ondervragen, maar gelukkig leken we na een tijdje toch betrouwbaar en mochten we door.
In atlanta even wat gegeten en toen door naar San Jose. Tenminste dat was de bedoeling, en het gebeurde ook, maar het duurde twee uurtjes langer. Harde regen, dus we konden niet opstijgen.

In San Jose aangekomen hebben we een taxi gepakt, een officiele, waarbij je niet beroofd werd of naar een andere bestemming werd gereden dan verwacht. Heel veilig allemaal! Mooi hostel, alles gewoon schoon,geen beesten in je bed of ergens anders en zelfs een zwembad. Heel grappig want Fiona en Joyce vonden het juist tegenvallen, maar ik ben denk mijn smerige studentenhuis gewend en ga niet heel vaak in hotels op vakantie.
Net al even San Jose doorgecrosst, inderdaad geen mooie stad en het is dan ook niet erg dat we zo al weer vetrekken. Ik ga nu nog even aan het zwembad liggen voordat het zo gaat regenen en niet meer ophoudt.

Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Inge

• 14 Augustus 2012 - 22:15

Roelli Verbeek:

Hoi Inge,
    wat fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen en al van alles beleefd hebt.
    Het klinkt heel enthousiast allemaal, en vol energie!
    Erg leuk dat je een blog gaat bijhouden (voor zover dat lukt, zoals je al schrijft).
    Voor nu heel veel groeten uit zomers Nederland en geniet van alle indrukken!
    de buren Ton en Roelli.